onsdag 17 oktober 2012

Spelarpresentation - Anna Hellqvist

Nästa till rakning är våran enda "norrlänning"

You talking to me?

Namn: Anna Hellkvist
Smeknamn: Anna H, Äna, Äna H, Annis, Bob, Bitchen, Släggan, Stinky.. Beror helt på vem du frågar :P
Ålder: 22
Familj: Mamma, Pappa, Tvillingbror
Civilstatus: Singel
Jobb/plugg/sysselsättning: Pluggar en masterutbildning i maskinteknik

Moderklubb: VK Orion
Tidigare klubbar: VK Orion, KFUM Jönköping
Position: Passare
Tröjnummer: 4
Hur länge har du spelat volleyboll: 12-13 år tror jag :)
Elitsäsonger: 1
Bästa volleybollminne: Finns många fina minnen, den gången jag gjorde en försvarsräddning med knät (för att mina armar inte hann med) eller nu senast adrenalinkicken man fick av Viktorias reaktion när hon gjorde monsterblock på någon i RIG Falköping :P
Sämsta volleybollminne: De gånger man råkat få en boll i huvudet, stukat foten eller förlorat matchen.

Intressen (förutom volleyboll) : Äta haha :)
Favoritmat : Tacopaj, Potatismos, Pizza, Lasagne, Salladen på Kaffe Paus i Jönköping, I princip allt som innehåller lax, kyckling eller bearnaisesås ... Ja, jag tycker om att äta :) Och vi får inte glömma hotellfrukost!!
Riktiga hårfärg: Brunett
Kändiscrush: Ian Somerhalder
Partytrick: Vika tungan i tre veck
Favorit ordspråk/citat : "Bara för att jag inte är paranoid längre så behöver det ju inte betyda att dom inte är ute efter mig"
och när Viktoria tittar konstigt på sina knän och sen på mig och frågar "Ser dina knän också ut såhär?"
Det här visste du inte om mig: Att jag har sjukt dåligt lokalsinne, är livrädd för spindlar och är nästan alltid hungrig!
Bästa egenskap: Min otroligt dåliga humor, kan skratta en kvart åt något som ingen annan tycker är roligt :P
Sämsta egenskap: Mitt dåliga minne

Anna skulle inte ha något emot om denna blodsugare skulle komma till Svedala


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar