fredag 19 oktober 2012

Spelarpresentation - Julia Lindberg

Och så var det dags för lagets lilla bumbibjörn, alltid lika gulliga Julia

Festival-Jullan visar sitt rätta jag!

Namn: Julia Lindberg
Smeknamn: Jullan, Bumbi
Ålder: 21

Familj: Mamma Annette, Pappa Ulf, Lillebror Jonte, Katt Neo
Civilstatus: Pojkvän
Jobb/plugg/sysselsättning: Pluggar idrottsvetenskap på Malmö högskola

Moderklubb: Svedala volley
Tidigare klubbar: Falköping, RIG
Position: Höger, Pass
Tröjnummer: 9
År man har spelat volleyboll: 11år
Elitsäsonger: Min första just nu
Bästa volleybollminne: SM-guld med U21 2011
Sämsta volleybollminne: Förlorade beachsm semifinal pga dommaren...

Intressen (förutom volleyboll): Umgås med vänner och pojkvän
Favoritmat: Tacos
Riktiga hårfärg: Blond
Kändiscrush: Eric Dane
Partytrick: Är grym på beer-pong
Favorit ordspråk/citat: Älska mig som mest när jag förtjänar det som minst
Det här visste du inte om mig: Hatar gå till doktor men älskar gå till tandläkaren..
Bästa egenskap: Omtänksam
Sämsta egenskap: Kort stubin



Julia har en thing för läkare med kritvita leenden



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar