tisdag 13 november 2012

Spelarpresentation - Anna Westerlund

Och så var det dags för den elfte och sista spelarpresentationen, galna Anna Westerlund


Anna är, vår egna lilla backpacker, kan alltid få laget på bättre humör med sina djurimitationer


Namn: Anna Eleonora Westerlund
Smeknamn: Anni, Westi, Anzo
Ålder: 21

Familj: Mamma Carina, Pappa Mats, syskonen Stina, Gustav och Anton, mammas katt Silvia
Civilstatus: Singel
Jobb/plugg/sysselsättning: Pluggar Produktdesign på Malmö Högskola

Moderklubb: Hässleholms VK
Tidigare klubbar: HVK, RIG Falköping, Sollentuna och Linköpings VC
Position: Höger/Center
Tröjnummer: 6
År man har spelat volleyboll: 12-13 år tror jag
Elitsäsonger: Inne på fjärde nu
Bästa volleybollminne: Resa och spela med juniorlandslaget var riktigt roligt
Sämsta volleybollminne: Det får väl vara alla skador man dragit på sig under åren

Intressen (förutom volleyboll) : Heminredning och prylar, sy om kläder, pyssla, umgås med vänner och familj, resa, träna
Favoritmat : Flygande jakob, Africana och Taco är bland favorit rätterna
Riktiga hårfärg: Brunt/koppar färgat
Kändiscrush: Jeffrey Dean Morgan, Prins Carl Philip ;)
Partytrick: Alla mina djurimitationer?
Favorit ordspråk : Allt du kan göra idag, kan du lika gärna göra imorgon
Det här visste du inte om mig: Jag har aldrig spelat monopol och tycker grodor är så j*vla äckliga
Bästa egenskap: Omtänksam och så är jag så himla rolig
Sämsta egenskap: Jag är den eviga tidsoptimisten


Har vi inte alla någon gång drömt om att bli prinsessa? Anna skulle i alla fall inte säga nej till ett kungligt bröllop





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar