torsdag 1 november 2012

Spelarpresentation - Caroline Wallin

Nu är det dags för lagets "gamling" och den som spelat i Svedala längst av oss alla, Caroline Wallin

Säg Hello (Kitty) till Caroline med den konstnärliga frisyren


Namn: Caroline Wallin
Smeknamn: Wallin, Carro, Happy feet
Ålder: 26år
Familj: Mamma, Pappa, syster
Civilstatus: Singel
Jobb/plugg/sysselsättning: Lite av varje

Moderklubb: Svedala
Tidigare klubbar: 0
Position: Passare
Tröjnummer: 7
År man har spelat volleyboll: 18år
Elitsäsonger: Tror jag påbörjat min tredje....
Bästa volleybollminne: Min första tränare -utan henne skulle jag nog inte vara där jag är idag!
Sämsta volleybollminne: Skador!!

Intressen (förutom volleyboll): Baka, japansk kultur i alla former, pyssla, umgås... Allt som förgyller livet!!
Favoritmat: Sushi
Riktiga hårfärg: Brunett
Kändiscrush: Har ingen....
Partytrick: ??
Favorit ordspråk :"Make new friends, but keep the old. Those are silver these are gold."
Det här visste du inte om mig: Om det är ngt du inte vet är det inte värt att veta....
Bästa egenskap: Envis!!
Sämsta egenskap: Envis!!



Carro har ingen kändiscrush, kanske är volleybollen Carros stora förälskelse?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar