måndag 12 november 2012

Spelarpresentation - Viktoria Nordström

Äntligen så fortsätter våra spelpresentationer!

Här kommer vår alldeles egna Viktoria!

Som ni ser lyckas Viktoria alltid bli bra på bild, även när hon skvätter vatten!





Namn: Viktoria Olivia Nordström
Smeknamn: Gillar ju inte direkt smeknamn men blir väl alla tänkbara på Viktoria, men 2.95an om man frågar Anna Hellqvist
Ålder: 19
Familj: Mamma Liselott, pappa Kenneth, storasystrar Anna och Catarina och storebröder Tobias och Kristofer
Civilstatus: Vill ni veta, får ni fråga!
Jobb/plugg/sysselsättning: Pluggar Service Management med inriktning turism

Moderklubb: Svedala volley
Tidigare klubbar: Svedala är min one and only klubb än så länge
Position: Center
Tröjnummer: 5
År man har spelat volleyboll: 6 år
Elitsäsonger: Är inne på min tredje nu
Bästa volleybollminne: Oj.. Ehm måste nog vara u19-sm då vi vann och jag blev all-star center
Sämsta volleybollminne: Den ökända GP-serven… Om ni inte tror mig, fråga Josse!

Intressen (förutom volleyboll): Att sova länge och inte göra något vettigt what so ever! Denna blogg har väl blivit lite av en hobby också
Favoritmat: Allt mamma lagar mer eller mindre, men säger inte nej till en kebabrulle då och då
Riktiga hårfärg: Blond
Kändiscrush: Alex Pettyfer
Partytrick: Har inget direkt, men jag har aldrig förlorat flip cup, kan vara för att jag och Mikaela övat en hel del
Favorit ordspråk/citat: ”People are just about as happy as they make up their minds to be”
Det här visste du inte om mig: Kan äta hur mycket som helst utan att bli mätt och jag kan nästan alla låttexter och måste sjunga med, till allas stora glädje hehe
Bästa egenskap: Jag har alltid lätt till skratt, har aldrig i hela mitt liv vunnit på arga leken
Sämsta egenskap: Att jag är så satans slarvig och glömsk





Viktoria gillar killar med hundar, så killar där ute ; skaffa hund!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar